روش های تخلیه چاه فاضلاب

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

روش های تخلیه چاه فاضلاب چیست؟

۱_ از روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی استفاده از دیلم میباشد. در این روش میتوانید دیلم را با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید.دسته را تا جایی که میتوانید بپرخانید رمانی که دیدید دیگر نمیچرخد بدانید که همانجا به گرفتگی لوله و چاه رسیده اید و باید تخلیه چاه انجام شود.
دیلم را تا آنجا که میتوانید داخل ببرید اگر دیگر نرفت آن را به بیرون بکشید در این هنگام چیزی حتما به انتهای آن چسبیده است که یا گرفتگی حل شده است و یا اینکه هنوز چیزی باقی مانده که در این زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسی باقی مانده جرم نیز برطرف خواهد شد. در این هنگام اگر آب توالت را باز کنید آب شفافی خواهید داشت.

۲_ یکی از روش های تخلیه چاه استفاده از پمپ است در این روش میتوانید آب را داخل چاه ریخته و شروع به پمپ زدن نمایید.
میتوانید هر زمان که نیاز به عملیات و خدمات معین سرویس داشتید از طریق راه های ارتباطی آخر ضفحه با ما تماس بگیرید.

۳_ یکی دیگر از روش های تخلیه چاه استفاده از دستگاه تراکم هوا میباشد استفاده از دستگاه تراکم هوا تخلیه چاه برای گرفتگی های شدید لوله و چاه میباشد.
این دستگاه برای گرفتگی های مختلف ساخته شده است و تنظیم فشار برای فشار های گوناگون در آن تعبیه شده است و برای هر نوع گرفتگی از اندازه فشار دستگاه تراکم لوله باز کنی استفاده میشود.

روش های دیگری نیز برای تخلیه چاه وحود دارد که ما به توضیح همین مقدار اکتفا کردیم.
اگر نیاز به لوله بازکنی و تخلیه چاه دارید از طریق راه های ارتباطی و شماره های تماس آخر سایت با ما تماس بگیرید.

Comments 0

Leave a Comment