روش های لوله بازکنی خانگی چیست؟

لوله بازکنیخانگی قطعا برای شما هم پیش آمده است که لوله های خانه ی شما دچار گرفتگی شود و نیاز به باز کردن و لوله بازکنی داشته باشد. برای باز کردن گرفتگی لوله از روشهای مختلفی استفاده میکنید ولی نتیجه ای نمیگیرید.

شما هم دنبال روشی مناسب برای بازکردن گرفتگی لوله و لوله بازکنی فوری هستید تا لوله های خود را بدون هزینه زیاد و سریع و آسان در منزل توسط خودتان باز کنید.

ما شما را راهنمایی میکنیم که چگونه بدون استفاده از مواد شیمیاییلوله بازکنیو ابزار آن، گرفتگی لوله های خود را باز کنید.

آیا شما هم به دنبال راهی برای اجتناب از استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی (لوله بازکن شیمیایی) جهت باز کردن لوله‌ها هستید. بسیار خوب، دیگر می‌توانید جستجو در زیر سینک و همچنین قسمت مواد شیمیایی و محلولهای لوله بازکنی در فروشگاه‌ها را متوقف کنید.

فقط کافی است که برای پیدا کردن مواد مورد نیاز جهت باز کردن لوله ها بدون وارد کردن آسیب به محیط ‌زیست، تنها به گنجه آشپزخانه خود رجوع کنید و خودتان لوله بازکنی فوری در منزل درست کنید.

 

روش های لوله بازکنی خانگی

بیشتر بخوانیم : لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی

رفع گرفتگی لوله ها بدون استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی

ما در اکثر اوقات برای انجام لوله بازکنی  فوراً به سراغ مواد خطرناک می‌رویم، بدون اینکه حتی به راه‌های سالم تر و طبیعی تری برای باز کردن لوله‌ها (لوله بازکن طبیعی) توجه کنیم. بسیاری از افراد هستند که تنها از این روش برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها و لوله بازکنی استفاده می‌کنند.

مجبور نیستند از محصولات خطرناک و شیمیایی لوله بازکنی استفاده کنند، برای اینکه این روش تقریبا هر بار خوب عمل می‌کند. در اینجا روش انجام کار به صورت زیر ارائه شده است:

وسایل مورد نیاز برای ساخت لوله بازکنی خانگی

۱-یک جعبه جوش‌ شیرین
۲-مقداری سرکه
۳-یک دستمال به اندازه کافی بزرگ
۴-یک کتری پر از آب جوش
این‌ها همه ی چیزهایی است که برای انجام لوله بازکنی و ساخت لوله بازکنی فوری در منزل به آن نیاز دارید.

به شما گفته بودیم که این یک روش ساده برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها بدون استفاده از مواد شیمیایی و مضر لوله بازکنی است. و حالا به بخش سرگرم ‌کننده ساخت «محلول لوله بازکنی فوری» می‌رسیم.

 

روش های لوله بازکنی خانگی

 

بیشتر بدانیم : لوله بازکنی با بهترین شرکت

شروع لوله بازکنی خانگی

مرحله ۱:

در لوله بازکنینصف محتوی بسته جوش‌ شیرین را در سینک خالی کنید. برای انجام این کار از جوش‌ شیرین به صورت خشک استفاده کنید و آن را با هیچ‌ چیز مخلوط نکرده و یا خیس نکنید. فقط آن را مستقیم در لوله مسدود شده خالی کنید تا مرحله اول عمل لوله بازکنی به درستی انجام شود.

مرحله ۲:

در لوله بازکنی خانگی دستمال یا پارچه را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را کنار دستتان آماده قرار دهید.

مرحله ۳:

در لوله بازکنی خانگی بعد از ریختن جوش‌شیرین، نصف فنجان سرکه داخل لوله فاضلاب خالی کنید. بلافاصله بعد از ریختن سرکه حتماً با دستمال یا پارچه راه لوله فاضلاب را ببندید، سوراخ را کاملاً ببندید تا هیچ‌چیز نتواند از داخل آن خارج شود.

پایان کار لوله بازکنی

و حالا پایان کار! عمل لوله بازکنی به خوبی انجام شد. الان لوله باید به خوبی باز شده باشد. و اگر لوله باز نشده است این کار را یک بار دیگر تکرار کنید. بعضی مواقع لازم است که این کار بیش از یک ‌بار انجام داده شود،

اما معمولاً همان یک‌ دفعه کافی است و کار خود را انجام میدهد. نکته مهم این است که الان شما می‌توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی و با روش طبیعی، گرفتگی لوله‌ها را باز کنید، به همین علت می‌توانید هر چند باری که لازم است این کار را انجام دهید.

در واقع شما با وسایل خانگی خود و درون منزل یک لوله بازکنی خانگی ساختید و با آن یک لوله بازکنی فوری انجام دادید؛ بدون این که هزینه ای صرف کنید و یا به لوله های فاضلاب آسیب برسانید.

 

روش های لوله بازکنی خانگی

معین سرویس لوله بازکنی را سرعت میبخشد! 

تمام راه های گفته شده باعث این نمیشود که شما یک لوله بازکن ماهر شوید ، اما ممکن است بتوانید لوله بازکنی را پیش ببرید. اگر گرفتگی لوله شدید باشد دیگر این روش های پاسخگو نیست باید با معین سرویس در ارتباط باشید.

معین سرویس بهترین تیم لوله بازکنی را دارد که میتوانید در هرجای تهران که هستید از جمله شمال تهران ، جنوب تهران ، شرق تهران ، غرب تهران ، حتی کرج هم از خدمات لوله بازکنی معین سرویس بهره مند شوید.

روش های لوله بازکنی خانگی

برای برقراری ارتباط با معین سرویس میتوانید لینک زیر را دنبال کنید و هرچه سریعتر بدون اتلاف وقت با آن ها تماس بگیرید تا گرفتگی لوله را هرچه سریعتر رفع کنند معین سرویس علاوه بر لوله بازکنی در زمینه ی تخلیه چاه ، حفر چاه هم فعالیت درخشان دارد.

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment