لوله بازکنی در زمان مناسب

تا به حال به لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی فکر کرده اید؟ به چه نتیجه هایی رسیده اید؟ شما برای لوله بازکنی از چه وسیله ای استفاده می کنید؟ عموما افراد زمانی که به گرفتگی لوله بر می خورند از این موضوع عصبی و ناراحت می شوند اما فکر می کنید راه حال درست برای لوله بازکنی چه می باشد؟

این دسته از افراد برای آن که نخواهند هزینه های بالا برای لوله بازکنی پرداخت کنند از محلول های شیمیایی و تلمبه و یا حنی شیلنگ برای انجام لوله بازکنی استفاده می کنند اما در این روش ها امکان دارد به لوله های شما آسیب های جبران ناپذیر وارد شود به همین علت بهتر است این روش ها به دور اندازید چون در استفاده ی دراز مدت از این روش ها مشکلاتی برای لوله ی شما پیش می آید که با هزینه ی بالا باید آن را رفع کنید.

لوله بازکنی امری نیست که پشت گوش اندازید با خود بگویید بعدا به آن فکر می کنم زیرا امکان دارد آب درون لوله ها بالا بزند و فرش های و وسایل شما خیس شوند و همچنین با زدن آب به بالا بوی نامطبوعی در ساختمان به راه می افتد که اصلا قابل تحمل نمی باشد و امکان دارد که صدای همسایه ها را در بیاورد پس لوله بازکنی را هنگامی که فهمیدید لوله ها گرفته است انجام دهید تا از مشکلات آن جلوگیری کنید. در ادامه اطلاعاتی درباره ی لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا و فنر برقی خواهیم داد پس همراه ما باشید.

لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی - شرکت معین سرویس

لوله بازکنی با پمپ هوا

شاید با خود بگویید استفاده از اسید ها و تلمبه راحت تر از لوله بازکنی با دستگاه های مختلف می باشد اما باید به شما بگوییم که گاهی اوقات آنقدر گرفتگی لوله فاضلاب شما شدید می باشد که به کمک این روش ها نمی توان آن را حل کرد و بهتر است در این شرایط با یک شرکت لوله بازکنی در تماس باشید تا به سرعت مشکلات لوله ی شما را برطرف کنند. شرکت های لوله بازکنی برای باز کردن لوله های شما معمولا از دستگاه پمپ تراکم هوا و دستگاه فنر برقی استفاده می کنند در ادامه شما را با مزایا و معایب استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا و دستگاه فنر برقی آشنا خواهیم کرد. بهتر است این مزایا و معایب را بدانید تا بتوانید تا به راحتی لوله بازکنی را انجام دهید.

از دستگاه پمپ تراکم هوا برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می شود. پمپ هوا دارای یم مخزن می باشد که هوا درون آن ذخیره می شود و با فشردن دکمه هوا به داخل لوله آزاد می شود. دستگاه پمپ تراکم هوا دارای قدرت و اندازه های مختلفی می باشد به همین علت باید گفت که برای لوله بازکنی با دستگاه پمپ هوا اول باید نوع گرفتگی را مشخص کرد و بعد لوله بازکنی را انجام داد. شرکت لوله بازکنی معین سرویس بر اساس گرفتگی لوله ی شما لوله بازکنی را انجام می دهد پس از این بابت هیچ نگرانی به خود را راه ندهید.

لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی - معین سرویس

مزایا و معایب لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

از مزایای دستگاه پمپ هوا که می توان به آن اشاره کرد این می باشد که این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی می باشد و به راحتی می تواند انواع گرفتگی را برطرف کند. این دستگاه برای زمانی بسیار پر کاربرد می باشد که درون لوله چیزی افتاده است و لوله گرفته است همچنین برای زمانی بسیار مناسب می باشد که گرفتگی لوله به دلیل شن و ماسه می باشد در این صورت نیز می توانید لوله بازکنی را به سرعت برای شما انجام دهد. این دستگاه معایبی نیز دارد که می توان اشاره کرد به:

👈 لوله بازکنی با پمپ هوا برای گرفتگی هایی که توسط سیمان یا غیر به وجود آمده است مناسب نیست

👈 این دستگاه کثیف کاری زیاد دارد

👈 برای استفاده از این دستگاه باید تمام خروجی های دیگر لوله ی فاضلاب بسته باشد و تنها ورودی که گرفتگی در آن است باز باشد.

لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی - تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی با فنر برقی

متداول ترین روش لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی می باشد. برخلاف گذشته امروزه دیگر فنرهای قدیمی کاربرد خود را از دست داده اند و از دستگاه فنر برقی برای لوله بازکنی استفاده می شود. با ساخت دستگاه فنر برقی دیگر لوله بازکنی امری راحت شد زیرا به کمک آن می توان سرعت دور موتور را کنترل کرد و آن را به فنر انتقال داد. هر چقدر طول فنر بیشتر باشد می تواند تا آن می توان قدرت نیز داشته باشد.

لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی - لوله بازکنی تهران

مزایا و معایت لوله بازکنی با فنر برقی

با مزایا و معایت لوله بازکنی با پمپ هوا آشنا شدید در این قسمت درباره ی مزایا و معایت دستگاه فنر برقی خواهیم گفت، مزایای دستگاه فنر برقی شامل موارد زیر می باشد:

👈 از این دستگاه برای لوله بازکنی تمام گرفتگی ها می توان استفاده کرد

👈 سخت ترین و پیچیده ترین گرفتگی ها در کمترین زمان باز می کند

👈 کار رسوب زدایی توسط این دستگاه نیز انجام می شود

👈 لوله بازکنی به سرعت انجام می شود

👈 نیاز به برق فشار قوی ندارد

اگر بخواهیم از معایب این دستگاه برای شما بگوییم می توان گفت تا به حال هیچ عیبی از این دستگاه دیده نشده است.

لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی - لوله بازکنی

لوله بازکنی را به شرکت معین سرویس بسپارید

با لوله بازکنی با پمپ هوا و فنر برقی آشنا شدید و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردید اما برای لوله بازکنی می توانید با شرکت معین سرویس در ارتباط باشید. شرکت معین سرویس از دیرباز در تلاش است تا بتواند خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهد و رضایت مشتریان را جلب کند. شرکت ما در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل فعالیت می کند و خدمات خود را ارائه می دهد. معین سرویس خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه خود را به بهترین شکل به شما ارائه می دهد. برای درخواست سرویس کار می توانید با ما در ارتباط باشید.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کیانا

    2020-03-12 | پاسخ

    کار با لوله بازکنی با پمپ هوا چقدر جالبه مرسی از مطلب خوبتون

  • Leave a Comment