قیمت تخلیه چاه در تهران 

خالی کردن چاه فاضلاب را توسط پمپ های مجهز به مکنده، تخلیه چاه میگویند. برای تخلیه فاصلاب روش ها و ماشین های مخصوص به کار گرفته میشود. اینکار باید توسط نیروهای مجرب و متخصص انجام گیرد. در صورت پرشدن چاه فاضلاب یا توالت پرشد باید بلافاصله اقدام به خالی کردن آن کرد. برای تخلیه کردن فاضلاب با تانکرهای تخلیه یک سر شلنگ به ته چاه فرستاده میشود و سر دیگر آن به تانکرهای مکنده و لجن کش متصل است.

قیمت تخلیه چاه در تهران به حجم و نوع ماشین تخلیه بستگی دارد. همچنین نوع پمپ و تعداد سرویس و متراژ شلنگ هم در هزینه شما موثر است. هزینه ها بر این اساس محاسبه میشوندو بعد از انجام کار به مشتری اطلاع داده میشود. به منظوز کاهش هزینه لوله بازکنی بهتر است پیش از پر شدن کامل فاضلاب اقدام به تخلیه آن نمایید.

مطالب مرتبط :

متدهای جالب لوله بازکنی

تخلیه چاه تخصصی 

عوامل نیاز افراد به تخلیه چاه


از کجا بدانیم که چاه فاضلاب پر شده است؟

چاه های فاضلاب در عمق زمین حفر میشوند و فاضلاب از طریق لوله به داخل چاه میریزد. تشخیص پر شدن فاضلاب آسان نیست زیرا درب چاه از سطح زمین فاصله دارد. گرفتگی لوله فاضلاب با پرشدن چاه تفاوت دارد و نمیتوان آنها را از هم تشخیص داد. برای آسان شدن کار بهتر است از شرکت های لوله بازکنی کمک بگیرید. بعد از تماس با شرکت، نیرویهای متخصص به سرعت در محل حاضرشده و اینکار را برای شما انجام میدهند.

اگر لوله گرفته باشد معمولا با دستگاه فنرزنی باز میشود. در این حالت مسیر فاضلاب به حالت اول برگشته و مشکل حل میشود. در غیر این صورت چاه فاضلاب پرشده و نیاز به تخلیه چاه وجود دارد. حتما برای تشخیص این موضوع با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه ارزان تماس بگیرید. تشخیص اشتباه این مورد میتواند هزینه های زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. این شغل در ظاهر ساده به نظر می آید اما اصلا آسان نیست و باید برای آن حتما تخصص و تجربه لازم را دارا بود.

مراحل تخلیه چاه از تشخیص درب فاضلاب تا تخلیه آن کارهای مهم و حساسی است که باید که توسط سرویسکار انجام گیرد. این مورد را دست کم نگیرید تا هزینه تخلیه چاه برای شما گزاف تمام نشود. مورد دیگر تعداد نیروی کار است. تعداد افرادی که از طرف شرکت اعزام میشوند معمولا زیاد نیست. همیشه حداکثر دو نفر را به این منظور مامور میکنند. اما هرکدام از افراد تخصص لازم را دارند.

قمیت تخلیه چاه در تهران لوله بازکنی و تخلیه چاه

نوع تانکر تخلیه چاه و عملکرد آن چگونه است؟

تمامی شرکت های لوله بازکنی باید قیمت تخلیه چاه را براساس نرخ مصوبه اتحادیه تعیین کنند. پس پایه هزینه شما براساس نرخ اتحادیه تعیین میشود و هزینه تخلیه چاه در تهران بین شرکت ها ثابت و معین است. در تعیین قیمت حجم و نوع تانکر تخلیه هم موثر است.

دستگاه های مکنده ای که برای عمل تخلیه چاه مورد استفاده قرار میگیرند نیز در هزینه تاثیر گذار هستند. این ماشین ها با نیروی برق کار میکنند و فشار زیادی را برای تخلیه چاه وارد میکنند. این فشار لازم است تا چاه کاملا تخلیه شود. سردی و گرمی هوا در قدرت و عملکرد دستگاه تاثیر گذار است.

پس از تخلیه چاه باید موادی که درون تانکر ذخیره شده است را به محل های مخصوص جهت تخلیه انتقال داد. باید در تمامی مراحل تخلیه چاه استانداردهای لازم رعایت شوند. در پمپ های لجن کش دو پروانه قدرتمند به کار گرفته میشود. این دو پروانه لبه های تیزی دارند و در عمل تخلیه چاه با گردش آنها تمام مجرای چاه به مخزن منتقل میشود. تیغه این دستگاه اشیایی مانند پلاستیک یا شیشه را خرد میکند و در مخزن ذخیره مینماید.

در گذشته برای تخلیه چاه از پمپ مخصوص استفاده میشد. برای اینکار نیاز بود تا حتما پمپ تا انتهای چاه برود و تا زمانی که فاضلاب درون چاه بود عمل تخلیه چاه انجام میشد. مشکل این روش این بود که با اتمام کار دستگاه و خاموش کردن پمپ مقدار فضلاب موجود در شلنگ باز به درون چاه باز میگشت. به این ترتیب امکان تخلیه کامل چاه مبیسر نبود. مقدار این مواد به متراژ شلنگ بستگی داشت و در مواردی حجم فاضلاب باقیمانده خیلی کم بود. تخلیه با پمپ ساکشن این مشکل را حل کرده و امروزه تخلیه چاه به طور کامل انجام میشود.

قمیت تخلیه چاه در تهران معین سرویس

راه حل از بین بردن چاه های فاضلاب قدیمی چیست؟

پس از هربار تخلیه چاه دیواره های چاه سست میشوند و دیواره آن دچار ریزش میشود. برای جلوگیری از این مشکل لازم است تا عمل طوقه چینی انجام گیرد. با اینکار چاه فاضلاب ایمن خواهد شد و فرسایش آن با تاخیر میافتد. البته در مواردی نیاز است تا چاه فاضلاب به طور کامل حذف و به اصطلاح کور شود. به این منظور ابتدا چاه به طور کامل تخلیه میشود و سپس با خاک و مصالح ساختمانی چاه را پر میکنند.

تنها راه حذف چاه ناایمن تنها پرکردن آن است. اینکار باید با دقت انجام گیرد. پرکردن چاه های قدمی و خشکتندن آن با آهک تنها یک تبلیغ کذب است و امکان پذیر نیست . برای اینکار حتما با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید. زیرا چاه باید کاملا تخلیه و با مصالح کاملا پر شود.

شاد برایتان سوال باشد که چرا باید چاه را پیش از پرکردن تخلیه کرد. علت این امر این است که در صورت عدم تخلیه چاه، فاضلاب به قسمت های دیگر ساختمان میرود و پس از مدتی بوی بدی را ایجاد میکند. در مواردی هم قسمت گلدانی چاه ریزش میکند و مشکلات زیادی را به بار می آورد. برای استعلام قیمت تخلیه چاه در تهران و محاسبه آن با شرکت لوله بازکنی مشورت کنید.


مزایای تخلیه چاه به موقع چیست؟

دیواره های چاه در صورتی که دیر اقدام به تخلیه آن نمایید ممکن است ریزش پیدا کند. برای این منظور بهتر است فاصلاب مدت زیادی درون چاه باقی نماند زیرا احتمال ریزش را بیشتر میکند. توصیه ما را در این مورد جدی بگیرید و به موقع اقدام به تخلیه چاه نمایید. تعیین زمان و فواصل معین برای تخلیه چاه از موثرترین راه ها برای دورنمودن این خطر و یا سرریز شدن چاه است. همچنین استفاده از درب استاندارد برای چاه کمک زیادی در این مورد مینماید.

مطالب مرتبط :

بهترین تخلیه چاه

تخلیه چاه، راه های تخلیه چاه و نکات امینی هنگام  تخلیه چاه

دستگاه لوله بازکنی چگونه کار میکند؟

هزینه تخلیه چاه قیمت تخلیه چاه در تهران معین سرویس

تخلیه چاه ارزان در تهران

برای جلوگیری از ریزش چاه و دیگر خطرات احتمالی بهتر است تخلیه چاه به موقع انجام گیرد. شرکت معین سرویس در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به شما همشهریان جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد. همکاران ما با سابقه و مجرب در زمینه خدمات حفرچاه، رفع نم و تشخیص ترکیدگی لوله در تهران آماده پاسخگویی به تماس شما هستند. برای تماس با ما در شعب مختلف میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

Comments 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا نادی

    2020-02-02 | پاسخ

    توضیحات کاملی بود به زودی با شما تماس میگیرم

  • abasi

    2020-02-04 | پاسخ

    انقدر قیمت تخلیه چاه ها بالا رفته که نگو

  • انوش

    2020-02-09 | پاسخ

    قیمت خیلی مهمه واقعا تو این وضع بد جامعه

    • بی پروا

      2020-02-12 | پاسخ

      سلام دوست عزیز بله همینطور هستش

  • Leave a Comment